Loading...

اخبار

موتورولا Edge 30 Fusion

نوشته شده در : 2022/08/22 - 00:00
به زودی گوشی موتورولا Edge 30 Fusion معرفی خواهد شد. در این مطلب، جزئیات آن را بخوانید.

موتورولا Edge 30 Fusion با تراشه اسنپ دراگون 888 پلاس و حافظه رم 8 گیگابایتی‌اش به زودی رونمایی خواهد شد. 

کمپانی موتورولا در تاریخ هشتم سپتامبر، سه مدل جدید گوشی را معرفی خواهد کرد که یکی از آنها، Edge 30 Fusion نام دارد. بنا به مشخصاتی که در سایت بنچمارک گیگ‌بنج برای این گوشی درج شده، پردازنده آن از نوع اسنپ دراگون 888 پلاس کوالکام است و به اندازه 8 گیگابایت، حافظه RAM دارد. 
موتورولا Edge 30 Fusion
این محصول از سوی اداره استاندارد کشور هند، گواهی دریافت کرده‌است. 
بنا به گفته‌های منبع خبری Gizmochina، این گوشی جدید موتورولا، دارای نسخه 12 سیستم عامل اندروید است و درون آن یک تراشه هشت هسته‌ای که شامل چهار هسته با فرکانس 1.8 گیگاهرتز، سه هسته با فرکانس 2.42 گیگاهرتز و یک هسته با  فرکانس 3 گیگاهرتز است، به کار رفته‌است. 
تاکنون درباره اندازه صفحه‌نمایش موتورولا Edge 30 Fusion، خبری به بیرون درز نشده اما انتظار می‌رود یک نمایشگر 6.55 اینچی از نوع P-OLED با نرخ تازه‌سازی 144 هرتز را دارا باشد. از دیگر مشخصه‌های سخت‌افزاری این گوشی می‌توان به باتری 4400 میلی‌آمپر ساعتی آن اشاره کرد که از فناوری شارژ سریع 68 وات، پشتیبانی می‌کند.
موتورولا Edge 30 Fusion یک دوربین 32 مگاپیکسلی در جلو خواهد داشت و در پشت آن نیز، سه دوربین با وضوح‌های 50، 13 و 2 مگاپیکسلی وجود دارند. 

 
موتورولا Edge 30 Fusion

می‌توانید اخبار مربوط به شرکت موتورولا را در این لینک، دنبال کنید. 

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!